Siirry pääsisältöön
KAIKKI KURSSIT
Suomi (fi)
Català (ca)
Deutsch (de)
eesti (et)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Suomi (fi)
Svenska (sv)
Русский (ru)
简体中文 (zh_cn)
Käytät vierailijatunnusta (
Kirjaudu
)
OHO! - Yhdenvertainen toimintaympäristö
DIGMA
Kurssit
Hankkeet - Projects
Opiskele itse: OHO!
Fyysinen ympäristö
Webinaaritallenne: Miksi pykälien mukaan tehty ei ole esteetön?
Webinaaritallenne: Miksi pykälien mukaan tehty ei ole esteetön?
Minna Nystöm-Järvinen (Tampereen ammattikorkeakoulu).
23.4.2019. Kesto 1 h 4 min.
Klikkaa linkkiä
https://youtu.be/IXTO4yNu_3E
◄ Videoaineisto pdf-muodossa
Siirry...
Siirry...
Tutustu yhdenvertaisuuslakiin
Tutustu videon avulla aiheeseen
Aleksi Huhdan webinaarin materiaali
Tutustu saavutettavuuskriteeristön rakentumiseen videon avulla
Paula Pietilän ja Annikki Torikan webinaarin esitysmateriaali
Webinaaritallenne
Katariina Hakalan webinaarin aineisto
Katso video
Videoaineisto pdf-muodossa
Vastaa kyselyyn
YK:n yleissopimus vammaisten henkilöiden oikeuksista
YK:n yleissopimus vammaisten henkilöiden oikeuksista
Video: Yhdenvertainen toimintaympäristö: Fyysiset tilat.
Videoaineisto pdf-muodossa
Minna Nystöm-Järvinen. Lyhennelmä webinaarin asiasisällöstä
Katso video: Viestintä
Videoaineisto pdf-muodossa
Aluehallintoviraston saavutettavuusvaatimukset.fi-sivusto
Kuntaliiton saavutettavuusopas
Katso video
Videoaineisto pdf-muodossa
Helsingin kaupungin opas saavutettavaan sisältöön
EU-Direktiivi digitaalisesta saavutettavuudesta
Saavutettavuus-sivusto
ESOK-hankkeen oppaat: Opiskelijoiden monenlaisuuden huomioon ottaminen korkeakouluissa
Katso video
Videoaineisto pdf-muodossa
Katso webinaaritallenne
Katso video
Videoaineisto pdf-muodossa
Katso video
Videoaineisto pdf-muodossa
Katso video
Videoaineisto pdf-muodossa
Katso webinaaritallenne
Marko Jääskeläinen. Valtakunnallisen OHO-kärkihankkeen (2017-2019) selvitysraportti. Kohti kaikkien korkeakoulua
Minna Nystöm-Järvinen. Lyhennelmä webinaarin asiasisällöstä ►
Opiskele itse: OHO!
Johdanto
Arvot, asenteet ja toimintakulttuuri
Fyysinen ympäristö
Viestintä
Digitaalinen saavutettavuus
Opetus ja oppiminen
Johtaminen
Tuki ja ohjaus
Opiskelijavalinnat
Kokoava tehtävä
Toteutustiimi
DIGMA
Kalenteri